Kernwaarden

Galant

Kabas heeft stijl, klasse. Kabas is welopgevoed en weet dat klanten verwachtingen hebben. Kabas staat dichtbij, discreet en zonder stalken. Kabas is beleefd, zonder het onwennig te maken. Galant in de omgang, zonder al te nederig te zijn. 

Harmonieus

Kabas zorgt voor meer dan enkel een goede balans. Kabas brengt de juiste elementen op de juiste plaats, op het juiste moment. Soms betekent dat wachten. Schrappen. Of een tandje bij steken.

Bezield

Kabas staat voor ondernemen met passie. Kabas gaat in alles 100%. Geen half werk dus, maar werk om trots op te zijn.

Bezieling voor de job: KABAS doet wat het graag doet, voor de klant, de kandidaat en zichzelf. 

Oprecht

Alles wat KABAS doet, is gemeend. Geen façades, maar helder en eerlijk.

Voortreffelijk

Kabas heeft  de eenvoudige ambitie om de beste te zijn. Goed is goed, en beter is beter.

Onze mindset

BEHULPZAAMHEID

Een voortreffelijke service, dat is waar we voor staan. KABAS is er voor de klanten. Om er een volkswijsheid bij te gooien: Klant is koning, maar de Kabasklant, die is keizer.

BESCHEIDENHEID

Bescheidenheid kost geen extra moeite en toont zich in alles wat KABAS doet. Want overdaad schaadt. Met respect voor onszelf, onze klanten, en mekaar, kunnen we bouwen aan vertrouwensrelaties waaruit iedereen beter wordt.

TROTS

We mogen best trots zijn op onszelf. Op hoe we anderen helpen. Met een job, met een oplossing voor hun probleem. Trots effent de weg naar kwaliteit, en voldoening.