Wie is KABAS?

KABAS is opgericht in 2018 omdat wij op zoek waren naar een project waarin we onze zin voor ondernemerschap en onze passie voor de job konden botvieren. We hadden al enkele jaren samen gewerkt en vulden elkaar steeds prima aan. Natuurlijk gaf dat al eens vonken, maar dat krijg je als je West-Vlaams ondernemerschap, Brusselse eigenzinnigheid en Leuvense creativiteit combineert. Onze eigen woordenwisselingen werden uiteindelijk een zoektocht naar de grootste gemene deler tussen onze identiteit, de wensen van de klant, en die van de kandidaat.

De kernwaarden die we vervolgens formuleerden vormen een weerspiegeling van onze persoonlijkheid. We hopen dat ze een duidelijk beeld vormen van wie we zijn, waar KABAS voor staat en wat we te bieden hebben.

KABAS is ontstaan uit de zin voor ondernemerschap en passie voor de job

Kernwaarden

Galant

Kabas heeft stijl, klasse. Kabas is welopgevoed en weet dat klanten verwachtingen hebben. Kabas staat dichtbij, discreet en zonder stalken. Kabas is beleefd, zonder het onwennig te maken. Galant in de omgang, zonder al te nederig te zijn. 

Harmonieus

Kabas zorgt voor meer dan enkel een goede balans. Kabas brengt de juiste elementen op de juiste plaats, op het juiste moment. Soms betekent dat wachten. Schrappen. Of een tandje bij steken.

Bezield

Kabas staat voor ondernemen met passie. Kabas gaat in alles 100%. Geen half werk dus, maar werk om trots op te zijn.

Bezieling voor de job: KABAS doet wat het graag doet, voor de klant, de kandidaat en zichzelf. 

Oprecht

Alles wat KABAS doet, is gemeend. Geen façades, maar helder en eerlijk.

Voortreffelijk

Kabas heeft  de eenvoudige ambitie om de beste te zijn. Goed is goed, en beter is beter.

Onze troeven

BEHULPZAAMHEID

Een voortreffelijke service, dat is waar we voor staan. KABAS is er voor de klanten. Om er een volkswijsheid bij te gooien: Klant is koning, maar de Kabasklant, die is keizer.

BESCHEIDENHEID

Bescheidenheid kost geen extra moeite en toont zich in alles wat KABAS doet. Want overdaad schaadt. Met respect voor onszelf, onze klanten, en mekaar, kunnen we bouwen aan vertrouwensrelaties waaruit iedereen beter wordt.

TROTS

We mogen best trots zijn op onszelf. Op hoe we anderen helpen. Met een job, met een oplossing voor hun probleem. Trots effent de weg naar kwaliteit, en voldoening.

Overtuigd van onze aanpak?

Wij kijken er alvast naar uit om met u kennis te maken. Contacteer ons vandaag nog voor een afspraak!